زن‌ها نیاز دارن توسط همسرشون دوست داشته و پذیرفته بشن و ازشون قدردانی بشه. اگر این نیاز در اون‌ها تامین بشه، عشق، احترام، فداکاری و حال خوبه که به همسرشون برمیگرده.

زن‌هایی که همسرانی قدردان در زندگی دارن که مراقب عزت نفس اون‌ها هستن و حتی باعث تقویتش میشن، تمام سعیشون رو می‌کنن تا شایستگی دریافت توجه و قدردانی همسرشون رو داشته باشن.

مورد تایید بودن برای زن‌ها به اندازه هوا برای نفس کشیدن ضروریه.

آرامش و حالِ خوب یا افسردگی و بی اعتمادی؟

اگه انتخاب شما به عنوان یه مرد این باشه که تمرکزتون رو روی چیزهایی که همسرتون نادرست انجام میده بذارین، یا بابت اینکه با انتظارهای شما تناسب نداره تحقیرش کنین، چیزی جز زنی افسرده، غمگین، بی اعتماد و ناهمراه نخواهین داشت.

ولی اگه انتخاب شما این باشه که همسرتون رو با تمام نقاط ضعفش، همونطوری که هست دوست داشته باشین و بابت کوچک‌ترین کارهایی که انجام میده ازش قدردانی کنید؛ زنی صبور، سپاسگزار، خوشحال و آروم خواهید داشت.

مثال‌هایی کاربردی از قدردانی:

  • اگه همسرتون خیلی پرانرژی و فعاله، ولی شما کم تحرک و گوشه گیرید ازش به خاطر اینکه باعث میشه آدم خوشحال‌تر و فعال‌تری تو زندگی باشید تشکر کنین.
  • اگه همسرتون مسئولیت پذیره و به انجام شدن به موقع کار‌ها اهمیت میده در حالی که شما خیلی منظم و با برنامه نیستین، ازش به خاطر اینکه کمک می‌کنه شما آدم منظم‌تر و با مسئولیت‌تری باشین، تشکر کنین.
  • اگه همسرتون بیشتر از شما به خانواده اهمیت میده ازش به خاطر اینکه اهمیت خانواده رو به شما یادآوری می‌کنه و باعث امنیت و راحتی تو خانوداه میشه تشکر کنین.

بیشتر بخونید: مشکلات منم یا تو