باید بدونی هر مردی درون خودش یه کودکی داره که می‌خواد مورد توجه و علاقه قرار بگیره، قهرمان داستان تو باشه و احساس فوق العاده و استثنایی بودن داشته باشه. دادن احساس ارزشمندی، همون راز پنهان درباره مردان هستش. ولی چون مرد‌ها دوست ندارن این رو به زبون بیارن، ما گاها فراموش می‌کنیم ولی اگه درباره این ویژگی حرف می‌زدن حتما از همسرشون می‌خواستن که بهشون بگن که چه قدر متفاوتن، چه‌قدر اهمیت دارن برای همسرشون و چه‌قدر همسرشون به اون‌ها تکیه کرده. پس شاید بد نباشه با انواع خرابکاری‌ های کلامی در ارتباط با همسر آشنا بشیم تا از اتفاق افتادنش جلوگیری کنیم.

وقتی شما باعث بشین مردها به قابلیت‌ها ،توانایی‌ها و استعدادهاشون پی ببرن، اون‌ها هم چون ذات مردها اقتدار طلب و حامی بودنه،  تمام تلاششون رو می‌کنن که وجود اون قابلیت و توانایی رو به شما اثبات کنن.

حالا چه‌طوری از این راز پنهان استفاده کنیم؟

به‌جای اینکه مدام دنبال عیب‌های همسرتون بگردین و سرزنشش کنین، سعی کنین ویژگی‌های مثبتش رو پیدا کنین، استثنایی بودنش رو بهش یادآوری کنین و بهش احساس ارزشمندی بدین. این‌کار رو باید هر روز انجام بدین که میتونه حتی به سادگی گفتن جمله ای مثل “تو خیلی شنونده خوبی برای حرف‌های منی” باشه.

خیلی از خانم‌ها میگن “نمی‌تونم حرف‌های مثبت به همسرم بزنم مگر اینکه واقعا اون ویژگی یا توانایی رو داشته باشه”! در حالی که خیلی از ما در مواجهه با غریبه‌ها یا حتی کسانی که حس خوبی از ارتباط باهاشون نمی‌گیریم، لبخند می‌زنیم و با روی باز با اون‌ها برخورد می‌کنیم. پس چرا نتونیم در مواجهه با همسرمون که دوستش داریم، حرف‌های خوب بزنیم و به حس خوب بدیم؟

استفاده از این راز پنهان درباره مردان چه نتیجه‌ای داره؟

با حال خوبی که شما به همسرتون منتقل می‌کنین و اون با قهرمانِ شما شدن حس خوبی به خودش پیدا می‌کنه، دائما مشتاق دیدن شما میشه و از وقت گذروندن باهاتون لذت می‌بره. همچنین باعث میشه تمام تلاشش رو بکنه تا جایی که می‌تونه شما رو خوشحال کنه و خواسته‌هاتونو برآورده کنه.

ما تو این مقاله به مهم‌ترین راز پنهان درباره مردان پرداختیم، شما چه راز پنهان دیگه‌ای سراغ دارین؟