زن‌ها وقتی احساس نادیده گرفته شدن میکنن و دوست دارن بیشتر بهشون توجه بشه، شروع میکنن به غر زدن و فکر میکنن این غر زدن باعث میشه توجه همسرشون بهشون جلب بشه. این درحالیه که غر زدن خانم ها نه تنها توجه همسرشون رو بیشتر نمیکنه بلکه تاثیرات مخرب باورنکردنی‌ای داره که دونستنش واجب و جالبه.

اگه غر بزنیم چی میشه؟

  1. هر چیزی که بیشتر از یه بار بگین برای همسرتون حکم غر زدن داره، پس اگه میخواین به خواسته‌تون توجه بشه فقط یه بار خواسته‌تون رو مطرح کنین. در غیر این صورت به همسرتون حس پسر بچه‌ای رو میدین که توسط مادرش سرزنش میشه و دیگه توجهی به خواست شما نمیکنه.
  2. زن‌ها وقتی نادیده گرفته میشن، شروع به غر زدن و شکایت کردن میکنن و جمله هایی مثل«تو دیگه بهم توجه نمیکنی»، «چرا برام هدیه نمیخری» رو میگن. گفتن این جمله‌ها و شکایت کردن باعث میشه همسرتون فکر کنه حتی اگه به شما بی‌توجهی کنه، شما به دنبال محبت و توجه اون هستین و در واقع این احساس رو میکنه که همیشه دردسترسش هستین. دریافت این حس اطمینان از طرف شما باعث میشه اون‌ها باز هم به بی‌توجهیشون ادامه بدن در حالی که درستش اینه که گاهی اوقات کمتر باشین تا همسرتون فرصتی برای سمت شما اومدن داشته باشه.
  3. مردها در برابر غر زدن خانم ها تنها کاری که میکنن اینه که منتظر میمونن تا از غرزدن خسته شن! پس با غرزدن خودتون رو خسته نکنین چون همسرتون غرهای شما رو نمیشنوه.

اگه تو موقعیت‌هایی که به طور معمول همیشه غر میزدین، دیگه غر نزنین، برای همسرتون این سوال پیش میاد که چرا دیگه غر نمیزنه؟! این کار باعث میشه آرامش و اطمینانی که همیشه همسرتون از قابل پیش‌بینی بودن رفتار‌های شما داشته از بین بره و رفتارش رو عوض کنه.

بیشتر بخونید: تکنیک‌های موثر برای بهبود مهارت های ارتباطی